|
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ |
|
ΜΕΡΟΣ Ι. Σχετικά με «Το Ποτάμι» |
|
ΜΕΡΟΣ ΙΙ. Τμήματα του Προγράμματος |
|
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ |
|
Περιβαλλοντική Εκπαίδευση |
|
ΘΕΩΡΙΑ |
|
Δημιουργία του ποταμού |
|
Φυσικοχημικές ιδιότητες του νερού |
|
Παράγοντες που διαμορφώνουν τη ζωή του ποταμού |
|
Παρεμβάσεις στο ποτάμι |
|
ΜΑΘΗΜΑΤΑ |
|
Δημιουργία του ποταμού |
|
Φυσικοχημικές ιδιότητες του νερού |
|
Παράγοντες που διαμορφώνουν τη ζωή του ποταμού |
|
Παρεμβάσεις στο ποτάμι |
|
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ |
|
Δραστηριότητες |
|
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ |
|
Μνήμη |
|
Κρυπτόλεξο |
|
Κρεμάλα |
|
Φύρδην Μίγδην |
|
Μπέρδεμα |
|
Παζλ |
|
Μαγνήτες |
|
IQ |
|
Kανό |
|
Λαβύρινθος |
|
Τρίλιζα |
|
Ζωγραφική |
|
FORUMS |
|
Forums |
|
ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ |
|
Συνδέσεις |
|
ΠΕΔΙΟ |
|
Τι είναι η κλείδα |
|
Κλείδα για μακροασπόνδυα πάνω από 0,5cm |
|
Απλή κλείδα για τα μακροασπόνδυλα των γλυκών νερών |
|
Κλείδα προσδιορισμού των κοινότερων φυτών στα Ποτάμια της Β. Ελλάδας |
|
Τι είναι ο Βιοδείκτης |
|
Πίνακας Βιολογικού Δείκτη |
|
Οι πιο κοινές μορφές Βενθικών Μακροασπονδύλων που θα συναντήσετε. |
|
ΒΑΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ |
|
Βάση Δεδομένων |
|
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ |
|
Οδηγίες για την συμπλήρωση των ερωτηματολογίων |
|
Προφίλ |
|
Ερωτηματολόγιο Στάσεων / Απόψεων |
|
Ερωτηματολόγιο 1ης Ενότητας |
|
Ερωτηματολόγιο 2ης Ενότητας |
|
Ερωτηματολόγιο 3ης Ενότητας |
|
Ερωτηματολόγιο 4ης Ενότητας |
|
Ερωτηματολόγιο Μακροασπονδύλων |
|
Ερωτηματολόγιο Μέσων |
|
Σχόλια Παρατηρήσεις |